Subject: Loa taotlus/kooskõlastus
From: "Raina Jeeberg" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Apr 2024 16:03:45 +0300

Tere!

Lääneranna Vallavalitsus soovib paigaldada aadressile Penijõe tee 2,
Lihula (katastrinr 41201:003:0014) Lihula muuseumi tutvustavad
reklaamlipud (2 tk).

Reklaamlippude kõrgus 4750 x 1300mm, visuaali kujutav pilt lisatud e-kirja
manusesse (ei väljenda soovitud asukohta). Reklaamlippude metallmasti
joonis on samuti lisatud e-kirja manusesse.

Lääneranna Vallavalitsus pöördub Transpordiameti poole saamaks
luba/kooskõlastust antud asukohta lippude paigaldamiseks.

Kirjale on lisatud ka kaardimaterjal, kuhu on märgitud lippude soovitav
orienteeruv asukoht (kollane märge kaardil).

Lugupidamisega

Raina Jeeberg

Arendusspetsialist

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 55609918

www.laanerannavald.ee <http://www.laanerannavald.ee>